اخبار و مطالب پزشکی و سلامت

پنجشنبه, 22 مرداد 1405
پنجشنبه, 22 مرداد 1405

محققان دانشگاه ایندیانا گفته اند افرادی که بیش از حد مرکبات مصرف می‌کنند در مقایسه با دیگران بیشتر دچار سرطان پوست می‌شوند.

به گزارش گیلان سلامت، به نقل از روزنامه "اکسپرس"، محققان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان